Dürr Dental kanila za profilaksu je prava kanila za higijenu – Sigurna i pouzdana zaštita za cijeli tim

Kanila za profilaksu iz Dürr Dentala prava je “higijenska kanila” – sigurna i pouzdana zaštita za cijeli tim u ordinaciji. Bilo da se radi o uklanjanju zubnog plaka, primjeni koferdama ili uklanjanju ispuna, krunica i mostova – svaki od ovih tretmana zahtijeva usisavanje malih ili velikih čestica iz usta pacijenata. Brze i oscilirajuće instrumente potrebno je ohladiti vodom kako bi se zaštitilo osjetljivo područje pulpe i dentina, a to uzrokuje stvaranje aerosola.

Mješavina kapljica iz rashladne vode, sline, krvi i mikroorganizama predstavlja visok rizik od infekcije. Osim toga, čestice praha u spreju koji se brzo kreću također mogu uzrokovati iritaciju usne sluznice. Profilaktička kanila tvrtke Dürr Dental ovdje nudi učinkovitu zaštitu, njezin ergonomski dizajn i integrirani zaštitni štit su jedinstveni.

Snaga ove kanile pokazala se izuzetno moćnom za tretmane s prahom u spreju ali njezin raspon primjene nipošto nije ograničen samo na profilaksu jer zahvaljujući svojoj fleksibilnosti, kanila je također prikladna za mnoge druge primjene u kojima se tijekom tretmana stvara aerosol. Tajna uspjeha profilaktičke kanile – ili „higijenske kanile“ – leži u njenom funkcionalnom dizajnu jer već na prvi pogled primijetit ćete neklizajuću površinu i zaštitni štit koji se može rotirati i odvojiti.

Durr Dental kanila

Štit se bez napora može prilagoditi bilo kojoj situaciji liječenja, čime se smanjuje rizik od iritacije oralne sluznice uslijed tretmana s raspršivanjem praha.U usporedbi s drugim usisnim kanilama, otvor kroz zaštitni štit je znatno veći, što omogućuje uklanjanje više aerosola i mlaznog praha.

Štit uvijek točno usmjerava usisni tok kroz kanilu i pouzdano izvlači aerosol s mikroorganizmima i česticama u bukalnoj i palatinalnoj primjeni i ima posebni dovod sekundarnog zraka koji sprječava refluks sekreta iz usisnog sustava. Istodobno je značajno smanjeno širenje mikročestica u prostoriji. Proizvod na taj način također značajno doprinosi prevenciji infekcija pacijenata, stomatologa i liječničkog tima – te profilaktičku kanilu pretvara u pravu “higijensku kanilu”.

Njezina se svestranost također pokazuje u restaurativnim i protetskim tretmanima primjerice kod primjene koferdama gdje čini usisavanje osjetno ugodnijim, budući da je kanilu tako lako postaviti.

Kao rezultat toga, kanila uklanja gel za jetkanje i aerosol tako temeljito da on uopće ne dođe u dodir sa zdravom strukturom zuba čak i kada je potrebno više vode, kao što je za poliranje punjenja, jer se rashladna tekućina optimalno usisava.

Odaberite kanilu koja će najviše odgovarati Vašim potrebama

kanile Durr Dental
Purevac kanila sa zrcalom